close

LOVE IS YOU


=歌詞=
This is how I feel
這就是我的感受
Whenever I’m with you
每當我跟你在一起
Everything is all about you
每件事都跟你有關
Too good to be true
太美好不像是真的


Somehow I just can’t believe 
莫名其妙地我只是不能相信
You can lay your eyes on me
你將我放在你眼裡
If this is a fairytale
如果這是童話
I wish it will end happily
我願它將愉快地結束


Even though we are apart I can feel you here next to me
即使我們是分開的我能感覺你下一刻會在這裡
Here and now I will vow, stay with me
我在這裡許願,與我相伴
 

Let me love you
讓我愛你
With all my heart
全心全意地
You are the one for me
你對我來說是唯一
You are the light in my soul
你是我的靈魂之光

Let me hold you
讓我抱你
With my arms
用我的雙臂
I wanna feel love again
我想要再次感覺愛
I wanna feel love again
我想要再次感覺愛
I wanna feel love again
我想要再次感覺愛

And  I know
而我知道
Love is you
愛就是你
==

這首歌是出自印尼團體Ten2Five (10到5)

我第一次聽到也是嚇了一跳!很難想像這首歌居然是出自印尼團體

音樂無國界果真不假!

這首給人的感覺十分的甜美舒服軟綿綿的,就像是在作一場美夢一般

想必這首歌是以初戀為主題所編寫的,真的好甜好甜!

這首是朋友聽廣播電台時聽到的音樂,回家後就一直在尋找這首歌

真的讓他找到了! 也很感謝她分享這首歌給我 :D

arrow
arrow
    全站熱搜

    丰子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()